Ceritaku Ceritamu Jua

From the bottom of my heart

Monday, March 07, 2005

Ceritaku Ceritamu Jua...

Blank

Banyaknye kerja nak dibuat... adusss..sampai tak tau nak buat apa ... blank

Saturday, March 05, 2005

Penat

Hari ni tak keje... banyak baju nak dibasuh esp baju budak2 ...
kol 11.30 amik fatin.. bawak pi bank..and pi bintang sat nak beli barang..
aduss anak dara ni..pening makcik dibuatnye..macam2 nak dibelinye...

Tuesday, March 01, 2005

First Time

hmm asyik dok baca blog orang lain.. ni kali pertama aku cuba nak menulih kat blog sendirik

dedua puteri aku selsema.. tensen je rasanye..tak sampai 2 minggu si kecik tu baik dari selsema..dah kena balik. Si kakak lak, dia yg selsema dulu pas tu sibuk dok cium adik dia..tu jangkit tu..

esok nak ke PD.. belum kemas apa2 lagi pun. Pi pon bukannye jenjalan tapi ada workshop.3 hari 2 malam. Sib baik hubby cuti dia approve, kalau tak kesian gak nak tinggalkan si kecik Alya..dia tu bila malam nak berkepit je ngan mama dia je. Si kakak, Fatin asyik nak berkepit ngan ayah dia.. Jadiklah sorang anak ayah sorang anak mama. Tapi taktaulah camne hubby nak handle dua2 anak tu...kesian kat hubby... tapi tak pe lah bukannye selalu.. sayang dia... :D